Isuzu SUV Forum banner

Valvoline Restore & Protect

Tags
oil rodeo sohc
1.6K views 11 replies 7 participants last post by  Ed Mc.  
#1 ·
Zacząłem używać Valvoline Restore & Protect w moim Rodeo z 1996 roku z silnikiem 3.2L SOHC i uzyskałem wspaniałe rezultaty. Z moich badań online wynika, że ten olej może usuwać osady i lakier z wnętrza silnika. Twierdzą nawet w drobnym druku "Do 100% usuwania osadów z tłoków w 4 kolejnych wymianach oleju". Kilka kanałów na YouTube wraz z gościem od oleju silnikowego przetestowało go i wysłało do testów laboratoryjnych z doskonałymi wynikami.


Image


Miałem podobnie wspaniałe wyniki w moim SOHC 3.2. Oczywiście ma on to tykanie, które wkrótce zostanie naprawione, ale ten olej bardzo dobrze oczyścił moje zawory regulacji ciśnienia oleju. Przy nowym oleju uzyskiwałem pełne ciśnienie tylko czasami z powodu zablokowanych zaworów, ale teraz mam ciśnienie około 60% czasu, co jest ogromną poprawą. Włożyłem endoskop do pokrywy zaworów i wnętrze silnika wygląda świetnie. Czyściłem głowice około 50 tys. km temu, ale i tak wyglądają jak nowe.

Myślę, że to świetny olej do 3.2 SOHC i chciałbym zobaczyć, jak ktoś z silnikiem 3.5L, który spala olej, wypróbuje go i zobaczy, czy może oczyścić te otwory spustowe tłoków. Może to właśnie olej, którego potrzebuje 3.5, aby się oczyścić bez rozbierania silnika.

W tej chwili kosztuje 30 dolarów w Walmart i są rabaty pocztowe w wielu innych miejscach. Gorąco polecam i chciałbym usłyszeć doświadczenia innych osób. Wcześniej używałem Mobil 1 0w-30.
 
#3 ·
Miesiąc temu kupiłem Valvoline Premium Blue Restore 10w30. Z jakiegoś powodu zużył 1 kwartę po 650 milach. Miałem bardzo małe zużycie oleju z Mobil 1 10w40 lub Rotella 15w40. Po zobaczeniu tego zużycia wróciłem do Rotella T6 15w40. Może tak było, ponieważ silnik ma 260 845 mil. Co myślisz?
Premium blue restore jest przeznaczony tylko do silników Diesla, więc to mogło mieć wpływ lub twoje luzy są zbyt zużyte, aby używać oleju o wadze 30. Jeśli pierścienie tłokowe są zablokowane, może tak być, ale nie jestem ekspertem. Mam dobre ściany cylindrów i pierścienie tłokowe, ale to sprawiło, że mój samochód zaczął trochę bardziej wyciekać oleju. Myślę, że wyczyścił kilka wycieków, które były zatkane resztkami oleju. Jeśli masz endoskop, spróbuj przyjrzeć się ścianom cylindrów.
 
#5 ·
Kupiłem 3 galony restore & protect. Zrezygnowałem po tym, jak silnik wypił wszystkie 3 galony przed pierwszą wymianą oleju. Kwarta na każde 250 mil, to 12 kwart na 3000 mil. Wróciłem do Rotelli, dopóki nie będę mógł otworzyć silnika i naprawić go prawidłowo.
Mike
Tak, mój nigdy nie był palnikiem oleju, tylko przeciekiem, ale jeśli zużywasz 12 kwart czegokolwiek w 3000 mil, musisz go otworzyć jak najszybciej. Myślałem, że mój integra był zły, spalając 2 kwarty na wymianę oleju.
 
#7 ·
Próbowałem już kuracji Gumout Regane. Zrobiłem też spray Berryman b12, moczenie, uruchomienie, powtórzenie. Nic nie dało!. Węgiel w moich pierścieniach i otworach spustowych musi być tak zwęglony, że nic nie może się dostać. Kalifornia smog jest w tym roku w listopadzie. Muszę go przebudować przedtem. Albo złomować, albo sprzedać, albo zaparkować, albo...
 
#9 ·
Próbowałem już kuracji Gumout Regane. Zrobiłem też spray Berryman b12, moczenie, uruchomienie, powtórzenie. Nic nie dało!. Węgiel w moich pierścieniach i otworach spustowych musi być tak zwęglony, że nic nie może się dostać. Kalifornia smog jest w tym roku w listopadzie. Muszę go przebudować przedtem. Albo złomować, albo sprzedać, albo zaparkować, albo...
Mike
Mizumoauto.com ma zestawy remontowe do Twojego silnika. Rozsądne ceny. Zamierzam zrobić 3,5 w moim Trooperze z 2002 roku i przerobić 3,2 z naszego Rodeo z 2003 roku na 3,5, zmieniając wał korbowy. Jeśli kupisz zestaw, pamiętaj, aby dodać otwory spustowe oleju do nowych tłoków. Oczywiście nie będziesz znał rozmiaru łożyska i tłoka, dopóki nie zabierzesz go do warsztatu w celu czyszczenia i pomiarów. Zleć wykonanie głowic z uszczelnieniami prowadnic zaworów Triton. Koniec ze zużyciem oleju w dłuższej perspektywie. Kiedy oddajesz głowice do pracy, możesz poprosić warsztat o dołączenie pokryw zaworów i wlotu do czyszczenia. Zazwyczaj pobierają niewielką opłatę, ale jest to całkowicie warte zachodu. Wrócą nieskazitelne, tak jak Twoje nowo frezowane/odnowione głowice. Zabierz swoje miski olejowe i strukturę poboru oleju z blokiem do tego samego zabiegu. Wszystkie Twoje części o jakimkolwiek znaczeniu będą ładne i czyste. Tylko śruby trzymające wszystko razem będą wymagały kilku dni moczenia w małym plastikowym pojemniku z preparatem do czyszczenia gaźników. Możesz to zrobić, czekając na ponowne wykonanie bloku i głowic. Powodzenia! Będzie warto!
👍
 
#10 · (Edited)
Jestem starym facetem, który dorastał na silnikach GM 327, a następnie na silnikach GM BigBlock. Ale w przypadku zapieczonych pierścieni, nagromadzenia węgla/problemów z czyszczeniem wewnętrznym, oto co robiliśmy w dawnych czasach, zanim na półki trafiły te wszystkie wspaniałe, chemicznie ulepszone środki czyszczące.

Wyjmij świecę zapłonową i wpuść około 1/4 szklanki białej nafty do cylindra. Zrób to dla każdego cylindra. Zostaw na noc. Załóż ponownie świece zapłonowe. Uruchom silnik i pozwól mu pracować przez około 30 sekund. Spuść olej i filtr i wymień na nowe. Uruchom silnik i jedź pojazdem przez 1 godzinę. Ponownie spuść olej i filtr. Wymień.
 
#12 ·
Czytałem o płukaniu silnika Amsoil i za mniej niż 15 dolarów za butelkę (na ich stronie, plus wysyłka) brzmi to całkiem nieźle. Strona internetowa 'Bob is the Oil Guy' bardzo dobrze o tym myśli. Jest jeszcze jeden, który wymienili jako bardzo silny środek czyszczący, a jest to Schaeffer's 131 Neutra. Jest to dodatek do paliwa, ale może być również używany jako dodatek do płukania silnika, w zalecanej dawce 1 uncji na kwartę oleju. W ich instrukcjach jest napisane, aby przejechać 500 mil (lub w sposób ciągły przez 4 do 12 godzin), a następnie wymienić olej. Cóż, można to zrobić, a następnie przepuścić butelkę Amsoil Engine Flush przez olej przez zalecane 15 minut, a to może być bardzo skuteczny sposób na usunięcie tych osadów węglowych z pierścieni tłokowych. Poniżej 17 dolarów za 12 uncji preparatu 131 w Walmart, wysyłka gratis: