Isuzu SUV Forum banner

Toegang tot de OEM Isuzu Onderdelencatalogus en hoe u nieuwe OE-onderdelen voor stopgezette modellen kunt bestellen

31K views 32 replies 24 participants last post by  chuckthebull  
#1 · (Edited)
Als u oude Isuzus onderhoudt, is het erg handig om te weten dat Isuzu nog steeds nieuwe onderdelen maakt voor hun langdurig stopgezette voertuigen (zelfs de modellen uit de jaren 80). Ik heb gemerkt dat veel mensen ervan uitgaan dat nieuwe OE-onderdelen niet langer beschikbaar zijn voor hun troopers, rodeos, pups en dergelijke, maar in tegenstelling tot Toyota en Honda is Isuzu fantastische onderdelenondersteuning blijven bieden voor hun langdurig stopgezette modellen. Het is een geweldige optie voor moeilijk te vinden onderdelen of voor onderdelen waarvoor u een kwalitatief betere optie wilt dan aftermarket-onderdelen (motoronderdelen, CV-hoezen, thermostaat, lagers, afdichtingen en pakkingen, enz.) Dit wil niet zeggen dat er geen stopgezette/niet-beschikbare onderdelen zijn, maar er is een indrukwekkend grote hoeveelheid nieuwe, verouderde onderdelen die nog steeds beschikbaar zijn. De truc is om te weten hoe u de onderdeelnummers kunt vinden en hoe u ze kunt bestellen, wat ik in dit bericht zal schetsen:

Hoe u de onderdeelnummers kunt opzoeken:

Er zijn een paar websites die de volledige Isuzu-onderdelencatalogi met diagrammen hosten:

ilcats.ru:
Catalog ISUZU
(Volledige Isuzu licht & middelzware catalogi! heeft ook onderdelendiagrammen voor de EU-markt)

Catcar.info:
Isuzu SUVs
Isuzu Pickups
92-97 Trooper

Complete catalogus voor 2g bighorns op ssg.asia: Dit zou alle 3.1 dieselonderdelen moeten hebben. Raadpleeg deze post voor hulp bij cataloguscodes.
En hier is een link naar dezelfde website voor pick-ups. Dit zou onderdelendiagrammen moeten hebben voor enkele van de dieselmotoren met een lagere cilinderinhoud van Isuzu:

Charm.li reparatiehandleidingen database vermeldt ook onderdeelnummers:

het volgende is momenteel offline, maar ik laat de link staan voor het geval deze ooit terugkomt.
http://www.akadia.ru/_pages/isuzu/?st=20&l=bT09dXNhfHxjYz09VVh8fHNuPT00fHxhbXNpZD0

Opmerkingen over het effectief gebruiken van de catalogus:
â—Ź Zorg ervoor dat u de verschillende datumbereiken controleert, bijvoorbeeld 199205 - 199508, om het juiste onderdeelnummer te vinden. In sommige gevallen moet u naar de deurpost kijken om de productiemaand van uw zu te krijgen om het juiste onderdeel te vinden als de nummers binnen uw modeljaar zijn gewijzigd

â—Ź Wanneer u bij een van de gelabelde diagrammen komt, zijn er mogelijk meerdere pagina's beschikbaar om te bekijken, dus zorg ervoor dat u door de verschillende paginanummers klikt.

Hoe u onderdelen kunt bestellen:

â—Ź Ik gebruik voornamelijk Amayama, die toegang hebben tot de belangrijkste onderdelenvoorraad van Isuzu in Japan en nog steeds een heleboel nieuwe, verouderde onderdelen op voorraad hebben. Dingen die ik bij Amayama heb besteld voor mijn 93 trooper zijn onder meer verschillende moeren en bouten, CV-hoes-kits, thermostaat, kogelgewrichten, allerlei afdichtingen, bumpersteunbeugels, crush-ringen, stuurbekrachtigingslangen, vulplaten, o-ringen, transmissiecarterpakkingen, EGR-klep (goedkoper dan aftermarket!) en meer.
Amayama: Genuine Japanese Car Part Imports - Amayama
Met amayama moet u zich aanmelden voor een account. U plaatst eerst uw bestelling en wacht dan een paar dagen tot ze contact opnemen met Isuzu en de beschikbaarheid bevestigen. Ze accepteren pas betaling als ze de beschikbaarheid van de onderdelen hebben bevestigd. Alle onderdelen zijn nieuw en worden geleverd met garantie
U kunt verzendkosten besparen door te kiezen voor de Japan Post-grondpost, die ongeveer 3 maanden duurt (langzame boot uit Japan), maar aanzienlijk minder kost dan FedEx. Selecteer hiervoor 'overig' in het venster voor verzendbewerking en vraag om verzending via Japan Post. Ze zullen u waarschijnlijk handmatig vragen te bevestigen dat u begrijpt dat dit langer dan 90 dagen kan duren

â—Ź Jerry Lemond, de Isuzu Guru, is al lange tijd een van de beste en meest vertrouwde bronnen voor originele Isuzu-onderdelen en heeft nog steeds een heleboel kwaliteitsspullen op voorraad. Om te voorkomen dat zijn e-mail wordt getarget door spam-bot-webcrawlers, stuur me dan een PM voor zijn e-mail! Dingen die ik van Jerry heb besteld, zijn bump stops en stabilisatorstangen

â—Ź Megazip.net verzendt Isuzu-onderdelen uit Thailand en lijkt een zeer goede beschikbaarheid van legacy-onderdelen te hebben, vergelijkbaar met Amayama, hoewel ik er nog niet van heb besteld. Ik zal ze de volgende keer dat ik wat OEM-goodies nodig heb, proberen.
Bedankt 93trooperpooper voor het aanbevelen van deze

â—Ź Isuzupartscenter.com: Shop Genuine Isuzu Parts & Accessories | Isuzu Parts Center is een in de VS gevestigde dealer die zo aardig is om nog steeds verouderde Isuzu-onderdelen op voorraad te hebben en een gedeeltelijke catalogus te hosten. Hoewel ze alleen binnen de VS verzenden, heb ik er persoonlijk nog nooit besteld, maar ik weet dat ze legitiem zijn en een vertrouwde bron.

● Ik heb ook OEM Isuzu-onderdelen besteld bij PartSouq Auto Parts Around the World nadat ik ze hier had zien aanbevelen. Het lijkt erop dat ze kortingstarieven hebben met FedEx en consequent onderdelen binnen een week bij mij bezorgen, ondanks dat ze zich in de VAE bevinden. Ze waren een geweldige bron toen geen van mijn aftermarket-wielafdichtingen paste en ik snel OEM-onderdelen wilde. Helaas had ik onlangs een probleem met hen dat ze geen onderdeel hebben verzonden waarvoor ik had betaald (PCV-klep) en me er niet voor hebben terugbetaald. Geen groot probleem, aangezien het een goedkoop onderdeel was, maar het is een beetje onprofessioneel en ze staan ​​daarom onderaan mijn lijst.

#2 ·
Geweldige info, bedankt!

#8 ·
Goed om te horen dat dit nuttige info is voor veel mensen, jullie zijn allemaal van harte welkom!

ik denk dat megazip ook Isuzu-onderdelen kan krijgen....daar haal ik een aantal van mijn moeilijk te vinden Suzuki-onderdelen vandaan....
Dat ziet eruit als een andere geweldige website waar ik nog niet van gehoord had! Net een paar isuzu p/n's uitgevoerd en het lijkt erop dat ze een vergelijkbare beschikbaarheid van Isuzu-onderdelen hebben als Amayama. Zal het zeker in mijn bericht bewerken, bedankt

#9 ·
Ik ben net naar isuzupartscenter.com gegaan en ze tonen daadwerkelijk een kachelradiator voor mijn Trooper uit 1999.... Heeft er onlangs iemand bij hen besteld? Ik heb jaren geleden een keer besteld en het ging niet goed, maar het lijkt erop dat ze de site hebben vernieuwd en misschien de tussenpersoon (onderdelenafdelingen van dealers) hebben weggedaan.

#10 ·
Ik ben net naar isuzupartscenter.com gegaan en ze tonen daadwerkelijk een kachelradiateur voor mijn 1999 trooper....
Iemand recentelijk bij hen besteld?
Ik heb jaren geleden een keer bij hen besteld en het ging niet goed, maar het lijkt erop dat ze de site hebben vernieuwd en misschien de tussenpersoon (onderdelenafdelingen van dealers) hebben weggedaan.
Ik heb afgelopen zomer bij hen besteld, dealerprijzen maar een deskundig persoon. Kreeg de meeste van mijn onderdelen meteen en ik noemde iemands naam en hij gaf me een prijsverlaging. Vaste prijs van $20 bulkkosten voor de bestelling. Maakte niet uit hoe vaak het duurde om de bestelling te voltooien.

#12 ·
Bedankt en ik waardeer de informatie echt: heb net mijn 1981-83 model (eerste registratie hier in Oostenrijk januari 1984) Trooper 2.2 d n/a gekregen en ben al de tankdop en een raamafdichting van de bestuurdersdeur kwijt :p ... op mijn allereerste rit naar huis kwam ik in een sneeuwstorm terecht en werd ik zeer goed beschermd door mijn mooie voertuig. Bedankt dat je me hebt toegelaten tot het forum, ook al heb ik wat weinig vermogen (45 kW / 61 pk :sleep: ).

Ter info: ik heb de eerste link hierboven naar Catalog ISUZU geprobeerd, maar hij accepteert mijn VIN niet; bij het invoeren van de Europese modellijst heb ik geen idee waar ik moet zoeken. Kan iemand me advies geven? De mijne heet ook UBS52.

#13 ·
Dank u en ik waardeer de informatie zeer: heb net mijn 1981-83 model (eerste registratie hier in Oostenrijk jan. 1984) Trooper 2.2 d n/a en ben al de tankdop en een raamafdichting van de bestuurdersdeur kwijtgeraakt :p ... op mijn allereerste rit naar huis kwam ik in een sneeuwstorm terecht en was ik zeer goed beschermd door mijn mooie voertuig. Bedankt dat u mij heeft toegelaten tot het forum, ook al mis ik wat echte kracht (45 kW / 61 pk :sleep: ).

Ter informatie: ik heb de eerste link hierboven naar Catalog ISUZU geprobeerd, maar hij accepteert mijn VIN niet; bij het invoeren van de Europese modellentabel heb ik geen idee waar ik moet zoeken. Kan iemand mij advies geven? De mijne heet ook UBS52.
Hoi, ik stel voor om de akadia.ru link te gebruiken om te proberen je specifieke catcode te vinden in plaats van de VIN-zoekopdracht op ilcats. Het lijkt erop dat de VIN-zoekopdracht op ilcats.ru ook niet werkt voor mijn tooper

#16 ·
Bedankt voor de lijst, maar waar ga je heen om de onderdeelnummers te krijgen? De homepage van Amayama toont geen schema's of een link voor Isuzus.
De sectie met het label "Hoe u de onderdeelnummers kunt opzoeken" legt alles uit wat u moet weten

#17 ·
Ik heb net een nieuwe uitlaatpijp besteld bij Isuzu Parts Center. Ik heb eerst contact opgenomen met Jerry, maar hij kon niet helpen omdat ik te ver weg ben om het op te halen en verzending in dit geval geen goede optie is. Ik heb het onderdeelnummer gevonden via de website van Isuzu Parts Center. Hun verzendkosten waren waanzinnig hoog, dus ik heb ze gebeld. Scott handelt alle Isuzu-onderdelen af. Het blijkt dat verzending slechts $20 kost. Scott was super aardig en deskundig - gaf goed advies over een ander probleem dat ik had.

Bedankt voor het starten van het gesprek en het delen van deze andere onderdelenbronnen @sno! Als je het nog niet hebt gedaan, kun je proberen IPC te bellen om te zien of ze naar Canada verzenden. Het magazijn bevindt zich in Ohio en ze gebruiken FedEx. Lijkt redelijk genoeg.

#19 ·
Als je oude Isuzus onderhoudt, is het erg handig om te weten dat Isuzu nog steeds nieuwe onderdelen maakt voor hun langdurig stopgezette voertuigen (zelfs de modellen uit de jaren 80). Ik heb gemerkt dat veel mensen ervan uitgaan dat nieuwe OE-onderdelen niet langer beschikbaar zijn voor hun troopers, rodeos, pup's en dergelijke, maar in tegenstelling tot Toyota en Honda is Isuzu fantastische onderdelenondersteuning blijven bieden voor hun langdurig stopgezette modellen. Het is een geweldige optie voor moeilijk te vinden onderdelen of voor onderdelen waarvoor je een kwalitatief betere variant wilt dan aftermarket-onderdelen (motoronderdelen, CV-hoezen, thermostaat, lagers, afdichtingen en pakkingen, enz.) Dit wil niet zeggen dat er geen stopgezette/niet-beschikbare onderdelen zijn, maar er is een indrukwekkend grote hoeveelheid nieuwe, verouderde onderdelen die nog steeds beschikbaar zijn. De truc is om de onderdeelnummers te kennen en te weten hoe je ze kunt bestellen, wat ik in dit bericht zal schetsen:

Hoe de onderdeelnummers op te zoeken:

Er zijn een paar websites die de volledige Isuzu-onderdelencatalogi met diagrammen hosten:

Catalog ISUZU
(deze heeft ook EU-markt onderdelendiagrammen)

En hier is degene die ik gebruik:
http://www.akadia.ru/_pages/isuzu/?st=20&l=bT09dXNhfHxjYz09VVh8fHNuPT00fHxhbXNpZD0

â—Ź Zorg ervoor dat je de verschillende datumbereiken controleert, bijvoorbeeld 199205 - 199508, om het juiste onderdeelnummer te vinden, in sommige gevallen moet je naar de deurstijl kijken om de productiemaand van je zu te krijgen om het juiste onderdeel te bepalen als de nummers binnen je modeljaar zijn gewijzigd

â—Ź Wanneer je bij een van de gelabelde diagrammen komt, kunnen er meerdere pagina's beschikbaar zijn om te bekijken, dus zorg ervoor dat je door de verschillende paginanummers klikt

Hoe onderdelen te bestellen:

â—Ź Ik gebruik voornamelijk Amayama, die toegang hebben tot Isuzu's belangrijkste onderdelenvoorraad in Japan en nog steeds een heleboel nieuwe, verouderde onderdelen op voorraad hebben. Dingen die ik bij Amayama heb besteld voor mijn 93 trooper zijn onder meer diverse moeren en bouten, CV-hoes kits, thermostaat, kogelgewrichten, allerlei afdichtingen, bumpersteunbeugels, crush washers, stuurbekrachtigingsslangen, shims, o-ringen, transmissiecarterpakkingen, EGR-klep (goedkoper dan aftermarket!) en meer.
Amayama: Genuine Japanese Car Part Imports - Amayama
Met amayama moet je je aanmelden voor een account. Je plaatst eerst je bestelling en wacht dan een paar dagen tot ze contact opnemen met Isuzu en de beschikbaarheid bevestigen. Ze accepteren pas betaling als ze de beschikbaarheid van de onderdelen hebben bevestigd. Alle onderdelen zijn nieuw en worden geleverd met garantie
Je kunt verzendkosten besparen door te kiezen voor Japanse post grondpost, die ongeveer 3 maanden duurt (langzame boot uit Japan), maar aanzienlijk minder kost dan fedex. Om dit te doen, selecteer je "overig" in het venster voor verzendbewerking en vraag je om verzending via Japan Post. Ze zullen je waarschijnlijk handmatig vragen te bevestigen dat je begrijpt dat dit langer dan 90 dagen kan duren

â—Ź Jerry Lemond, de Isuzu Guru, is al lange tijd een van de beste en meest vertrouwde bronnen voor originele Isuzu-onderdelen en heeft nog steeds een heleboel kwaliteitsspullen op voorraad. Om te voorkomen dat zijn e-mail wordt getarget door spam-bot webcrawlers, stuur me gewoon een PM voor zijn e-mail! Dingen die ik van Jerry heb besteld, zijn onder meer bump stops en stabilisatorstangbeugels

â—Ź Megazip.net verzendt Isuzu-onderdelen vanuit Thailand en lijkt ook een zeer goede beschikbaarheid van legacy-onderdelen te hebben, vergelijkbaar met Amayama, hoewel ik er nog niet van heb besteld. Ik zal ze de volgende keer proberen als ik wat OEM-goodies nodig heb. Bedankt 93trooperpooper voor het aanbevelen hiervan

â—Ź Isuzupartscenter.com : Shop Genuine Isuzu Parts & Accessories | Isuzu Parts Center is een in de VS gevestigde dealer die zo vriendelijk is om nog steeds verouderde Isuzu-onderdelen op voorraad te hebben en een gedeeltelijke catalogus te hosten. Hoewel ze alleen binnen de VS verzenden, heb ik er nog nooit persoonlijk besteld, maar ik weet dat ze legitiem zijn en een vertrouwde bron.

● Ik heb ook OEM Isuzu-onderdelen besteld bij PartSouq Auto Parts Around the World nadat ik ze hier had aanbevolen. Het lijkt erop dat ze kortingstarieven hebben voor verzending met fedex en consequent onderdelen binnen een week bij me krijgen, ondanks dat ze zich in de VAE bevinden. Ze waren een geweldige bron toen geen van mijn aftermarket wielafdichtingen paste en ik OEM-exemplaren snel wilde hebben. Helaas had ik onlangs een probleem met hen dat ze geen onderdeel hebben verzonden waarvoor ik had betaald (PCV-klep) en me er niet voor hebben terugbetaald. Geen groot probleem, aangezien het een goedkoop onderdeel was, maar het is een beetje onprofessioneel en ze staan ​​daarom onderaan mijn lijst.
Hallo! nieuw hier, hoewel ik al heel lang rondhang. Ik probeer wat koelvloeistof o-ringen en pakkingen te krijgen van jlemond. Ik weet niet zeker hoe ik hem kan vinden. Kun je me helpen? Bedankt.

This post has been deleted
#21 ·
Voor het geval het iemand helpt, ik heb deze pagina's gevonden met het diagram voor de Opel Monterey 3.1 diesel en 3.2 benzine. Het is dezelfde auto als de Isuzu Trooper, hij werd in Spanje als Opel verkocht.
Deze werkt soms niet, je zult de pagina meerdere keren moeten vernieuwen:

Deze lijkt wel goed te werken:

#22 ·
Als je oude Isuzus onderhoudt, is het erg handig om te weten dat Isuzu nog steeds nieuwe onderdelen maakt voor hun langdurig stopgezette voertuigen (zelfs de modellen uit de jaren 80). Ik heb gemerkt dat veel mensen ervan uitgaan dat nieuwe OE-onderdelen niet meer verkrijgbaar zijn voor hun troopers, rodeos, pup's en dergelijke, maar in tegenstelling tot Toyota en Honda is Isuzu fantastische onderdelenondersteuning blijven bieden voor hun langdurig stopgezette modellen. Het is een geweldige optie voor moeilijk te vinden onderdelen of voor onderdelen waarvoor je een kwalitatief betere vervanging wilt dan aftermarket-onderdelen (motoronderdelen, CV-hoezen, thermostaat, lagers, afdichtingen en pakkingen, enz.) Dit wil niet zeggen dat er geen stopgezette/niet-beschikbare onderdelen zijn, maar er is een indrukwekkend grote hoeveelheid nieuwe, verouderde onderdelen die nog steeds beschikbaar zijn. De truc is om de onderdeelnummers te kennen en te weten hoe je ze bestelt, wat ik in dit bericht zal schetsen:

Hoe de onderdeelnummers op te zoeken:

ilcats.ru:
Catalogus ISUZU
(Volledige Isuzu lichte en middelzware catalogi! Heeft ook onderdelendiagrammen voor de EU-markt)

Complete catalogus voor 2g bighorns. Deze moet alle 3.1 dieselonderdelen bevatten. Raadpleeg deze post voor hulp bij cataloguscodes.
www.ssg.asia
En hier is een link naar dezelfde website voor pick-ups. Deze moet onderdelendiagrammen bevatten voor enkele van Isuzu's dieselmotoren met een lagere cilinderinhoud:

het volgende is momenteel offline, maar ik laat de link staan voor het geval deze ooit terugkomt.

â—Ź Zorg ervoor dat je de verschillende datumbereiken controleert, bijvoorbeeld 199205 - 199508, om het juiste onderdeelnummer te vinden. In sommige gevallen moet je naar de deurpost kijken om de productiemaand van je zu te achterhalen om het juiste onderdeel te vinden als de nummers binnen je modeljaar zijn gewijzigd

â—Ź Wanneer je bij een van de gelabelde diagrammen komt, zijn er mogelijk meerdere pagina's beschikbaar om te bekijken, dus zorg ervoor dat je door de verschillende paginanummers klikt

Hoe onderdelen te bestellen:

â—Ź Ik gebruik voornamelijk Amayama, die toegang hebben tot de belangrijkste onderdelenvoorraad van Isuzu in Japan en nog steeds een heleboel nieuwe, verouderde onderdelen op voorraad hebben. Dingen die ik bij Amayama heb besteld voor mijn 93 trooper zijn onder andere diverse moeren en bouten, CV-hoeskits, thermostaat, kogelgewrichten, allerlei afdichtingen, bumpersteunbeugels, sluitringen, stuurbekrachtigingslangen, vulplaten, O-ringen, transmissiecarterpakkingen, EGR-klep (goedkoper dan aftermarket!) en meer.
Amayama: Echte Japanse auto-onderdelen - Amayama
Met amayama moet je je aanmelden voor een account. Je plaatst eerst je bestelling en wacht dan een paar dagen tot ze contact opnemen met Isuzu en de beschikbaarheid bevestigen. Ze accepteren pas betaling als ze de beschikbaarheid van de onderdelen hebben bevestigd. Alle onderdelen zijn nieuw en worden geleverd met garantie
Je kunt verzendkosten besparen door te kiezen voor Japanse post grondpost, die ongeveer 3 maanden duurt (langzame boot uit Japan), maar aanzienlijk minder kost dan FedEx. Om dit te doen, selecteer je "overig" in het venster voor verzendbewerking en vraag je om verzending via Japan Post. Ze zullen je waarschijnlijk handmatig vragen te bevestigen dat je begrijpt dat dit langer dan 90 dagen kan duren

â—Ź Jerry Lemond, de Isuzu-goeroe, is al lange tijd een van de beste en meest vertrouwde bronnen voor originele Isuzu-onderdelen en heeft nog steeds een heleboel kwaliteitsspullen op voorraad. Om te voorkomen dat zijn e-mail wordt getarget door spam-bot-webcrawlers, stuur me gewoon een PB voor zijn e-mail! Dingen die ik van Jerry heb besteld, zijn bump stops en stabilisatorstangbeugels

â—Ź Megazip.net verzendt Isuzu-onderdelen uit Thailand en lijkt ook een zeer goede beschikbaarheid van legacy-onderdelen te hebben, vergelijkbaar met Amayama, hoewel ik er nog niet bij heb besteld. Ik zal het de volgende keer proberen als ik wat OEM-goodies nodig heb. Bedankt 93trooperpooper voor het aanbevelen van deze

â—Ź Isuzupartscenter.com: Koop originele Isuzu-onderdelen en -accessoires | Isuzu Parts Center is een in de VS gevestigde dealer die zo vriendelijk is om nog steeds verouderde Isuzu-onderdelen op voorraad te hebben en een gedeeltelijke catalogus te hosten. Hoewel ze alleen binnen de VS verzenden, heb ik er nog niet persoonlijk besteld, maar ik weet dat ze legitiem zijn en een vertrouwde bron.

â—Ź Ik heb ook OEM Isuzu-onderdelen besteld bij PartSouq Auto Parts Around the World nadat ik ze hier had zien aanbevelen. Het lijkt erop dat ze kortingstarieven hebben met FedEx en consequent onderdelen binnen een week bij me krijgen, ondanks dat ze in de VAE zitten. Ze waren een geweldige bron voor toen geen van mijn aftermarket-wieldichtingen paste en ik OEM-onderdelen snel wilde hebben. Helaas had ik onlangs een probleem met hen dat ze geen onderdeel hebben verzonden waarvoor ik had betaald (PCV-klep) en me er niet voor hebben terugbetaald. Geen groot probleem, aangezien het een goedkoop onderdeel was, maar het is een beetje onprofessioneel en ze staan daarom onderaan mijn lijst.
Je bent een held

#25 ·
Vergeet Scarf Isuzu niet. Ze hebben me een paar keer gered met nieuwe OUDE voorraad onderdelen...

#26 ·
Vergeet Scarf Isuzu niet. Ze hebben me een paar keer gered met nieuwe OUDE voorraad onderdelen...

Proberen om een nieuwe tussenliggende spiebaardasafdichting voor de voorste aandrijfas te vinden is een nachtmerrie.. Ik moet er misschien een van een Chevy aanpassen, ugh
Image
Image
mijn ontbreekt!

#29 ·
Ik ben net naar buiten gegaan en onder mijn Trooper gekropen om hiernaar te zoeken, en de asafdichting was gescheurd en viel gewoon uit elkaar in mijn hand!? Hoe belangrijk is het?

• Like
Reactions: chuckthebull
#31 ·
Ja, als ik onderdelen nodig heb voor mijn 90' SpaceCab, gebruikte ik Scarf Isuzu in WA.