Isuzu SUV Forum banner

Hete 2.6L Build

78K views 207 replies 36 participants last post by  DSUZU  
#1 ·
Oké, dit is een 'splinter thread' van mijn hoofd Van Ghost White naar White Steed thread, het heeft de achtergrond en de algemene discussie over de bouw. In deze splinter zal de focus liggen op de revisie van de motor.

Korte versie:
Ik heb een '89 Trooper LS met een vastgelopen 4-cilinder 2.6L 4ZE1 GRATIS gekregen

De focus:
Een motor gevonden op CraigsList voor $100 :!: (nu moet je denken "oké, je hebt een stuk staal gevonden voor $100, wat is er mis mee?") 2 slechte dingen met de motor die ik meteen kan zien;
A- Dit ding heeft geen tuimelaar voor de kop, en ook geen kleppendeksel.
B- Het stond ongeveer 110 mijl verderop! (Ik heb een app voor mijn Google Phone die zoveel CL-regio's doorzoekt als ik in het menu wil controleren, voor mijn zoekwoorden en $ bedragen)

Dus ik ga dit leuke kleine ding kopen:
Image

De man van wie ik het kocht, zegt dat er ongeveer 170.000 mijl op stond en 's ochtends begon te kloppen voordat de oliedruk normaal was, maar daarna liep het prima, omdat hij veel kampeert/moddert met zijn trooper, ruilde hij hem een paar weken nadat het kloppen begon voor een nieuwe. Hij bewaarde hem gewoon voor het geval hij onderdelen nodig had, maar werd er moe van dat hij in de weg stond...
Nu voor de beslissing, moet ik;
A- hem erin zetten en NU laten draaien (na het kannibaliseren van de motor die momenteel in mijn Trooper zit voor de ontbrekende onderdelen van de kop)
B- een top-end revisie uitvoeren en HOPEN dat de kop de plek is waar het kloppen vandaan kwam
C- de kop in elkaar knutselen en een bottom-end revisie uitvoeren en HOPEN dat ik geen problemen met de kop heb op de trail
D- het ding van de grond af aan opnieuw opbouwen zodat ik WEET waar ik mee bezig ben

Ik koos voor D om een paar redenen, het is belastingtijd en ik kreeg (ja, de vrouw liet me geld hebben :eek: ) genoeg geld om dit te krijgen en te repareren of een beater te kopen die ik later zou moeten repareren, ik haal graag dingen uit elkaar en zet ze weer in elkaar, ik had geen ander gebruik voor mijn motorstandaard, ik ben een man, ik heb altijd al een VOLLEDIGE motor willen bouwen!

Ze was te zwaar voor mij om alleen op de standaard te zetten en ik kon niet wachten op hulp, dus ik begon eraan te peuteren.....

______________Gasklep en luchtkamer______________ ______________________Inlaatspruitstuk________________
Image
Image

_____________________Kop boven _____________________ __________________Kop onderkant__________________
Image
Image

__________________________________________ Arme, arme cilinders __________________________________________
Image
Image


___________________ Mijn maat EINDELIJK komt langs om me te helpen hem op de standaard te zetten en om te draaien____________________
Image
Image


Toen ik de baby-oliepan en de grote krukasafdekking eraf haalde, was ik aangenaam verrast om GEEN slib of brokken of rotzooi te vinden!!! Tot nu toe goed...

____________________Niet slecht voor 170k ________________ ________ Krukas en zuigers/drijfstangen verpakt en gemarkeerd__________
Image
Image

_________________________________________Uiterlijk kan bedriegen_________________________________________
Image
Image


Ik dacht dat het er allemaal erg goed uitzag voor de kilometerstand, dus naar de machinefabriek. Wat staat er op het menu, vraag je?
1. Heet bad - De 'heet' verwijst naar de zuurgraad van de gebruikte chemicaliën (het is een reinigingsbad met power jets om de moeilijk bereikbare plaatsen te bereiken, normaal gesproken 12-24 uur, afhankelijk van de rotzooi-factor)
2. Magna flux - Dit komt in twee smaken 'droog mag' en 'nat mag', het brengt een magnetische lading aan op het blok en dan coaten ze het met een poeder (droog) of een vloeistof (nat) die wordt aangetrokken door eventuele scheuren in het blok. (sla de magna flux-mannen niet over, het is VEEL de moeite waard, zoek een winkel die een 'natte mag' doet als je kunt, want het is grondiger)
3. Nieuwe zuigers laten installeren op mijn oude drijfstangen
4. Als het fluxen slaagt, meten voor eventuele slijp-/boor-/vlakbehoeften

Mijn blok is geslaagd voor fluxen en de winkel zegt dat hij al een keer is gereviseerd en is geboord naar +0,020" zuigers, maar de krukas was origineel. De man van wie ik hem kocht, vertelde me dat niet, ik weet niet zeker of hij het wist, geen scheur, geen fout. Hij moet worden gevlakt (het kopoppervlak was licht kromgetrokken en moet 100% vlak zijn), de cilinderwanden moeten worden geboord +0,040" omdat ze bovenaan groter zijn dan onderaan... De krukas moet beide voorste/achterste hoofddichtingszittingen laten slijpen en nieuwe hulzen erop zetten, en de hoofd- en drijfstanglageroppervlakken moeten +0,010" worden geslepen, en de drijfstangen zijn licht eivormig aan het krukaseinde. Dat is NIET wat ik wilde horen, maar het is nog steeds te bouwen.

Ze wachten tot ik mijn 'master revisieset' krijg, die bestaat uit:
  • Zuigerset (.040)
    Chroom zuigerveerset (.040)
    Premium drijfstanglagerset (.010)
    Premium hoofdlagerset (.010)
    Stuwringset
    Vriesplugset
    Volledige pakkingset
Als ik dit eenmaal heb, gaan de zuigers en de vriesplugset naar de winkel zodat de pluggen kunnen worden ingeslagen (tenzij hij extra rekent, dan doe ik het zelf), en zodat ze de werkelijke diameter en rondheid van de zuigers kunnen controleren. De winkelman zegt dat hij de kleinste zuiger zal vinden (als er een maatverschil is) en de andere 3 zal slijpen zodat ze passen, DAN de cilinders zal boren tot een PERFECTE match :!: Ik mag die jongens.

Voor alles wat de winkel tot nu toe repareert (ik denk dat hij het plaatsen van zachte pluggen heeft meegerekend), zal ik $455 armer zijn. DAN moet ik de kop reviseren lol.

Nu is hier waar ik u, de kijker/lezer, om hulp vraag, ik heb nog nooit een motor gebouwd, laat staan een Isuzu. Ik wil graag uw tips/trucs/mods om het meeste koppel uit deze motor te halen zonder te gek te worden (plaats echt elke haalbare mod/truc/tip en ik zal beslissen of het binnen mijn mogelijkheden/financiering valt)

~psguardian

EDIT: moest de naam van de thread veranderen, kon de mijne niet vinden met alle andere wederopstandingsposts lol
 
#3 ·
Raar in de winkel die praat over het slijpen van de zuigers. Ik zou ze daar echt over moeten ondervragen, want zuigers zijn niet rond etc., etc. of lenen zich voor "slijpen".
Over het algemeen controleer je de zuigerformaten en die variëren weliswaar een klein beetje, maar vallen binnen de toleranties van de fabrikant. Je hebt ook een kleine tolerantie voor de speling tussen zuiger en cilinder. Vervolgens nummer je de zuigers en boor/hoon je de cilinder om deze aan elke specifieke zuiger aan te passen. De verschillen in grootte zijn over het algemeen niet meer dan ongeveer 0,0005, maar een goede werkplaats honkt nog steeds om ze individueel te passen en monteert de zuigers op de juiste drijfstangen om ervoor te zorgen dat ze teruggaan in de cilinder waarin ze zijn gemonteerd.
 
#4 ·
Airhead rider said:
Vreemd in de werkplaats die het heeft over het slijpen van de zuigers. Ik zou ze daar echt vragen over moeten stellen, aangezien zuigers niet rond zijn etc. etc. of zich lenen voor "slijpen".
Over het algemeen controleer je de zuigergroottes en die variëren weliswaar een klein beetje, maar vallen binnen de toleranties van de fabrikant. Je hebt ook een kleine tolerantie voor de speling tussen zuiger en cilinder. Vervolgens nummer je de zuigers en boor/hoon je de cilinder om deze op elke specifieke zuiger af te stemmen. De verschillen in grootte zijn over het algemeen niet meer dan ongeveer 0,0005, maar een goede werkplaats honkt nog steeds om ze individueel te passen en monteert de zuigers op de juiste drijfstangen om ervoor te zorgen dat ze teruggaan in de cilinder waarin ze zijn gemonteerd.
Het "slijpen" van de zuigers is om ze allemaal precies hetzelfde gewicht te geven.
Het laat hem sneller en gemakkelijker toeren en het is een proces om de motor te balanceren, in racemotoren gebruiken ze samen met het balanceren de lichtste kleptrein die ze kunnen krijgen, zodat de motor, als hij sneller en hoger toeren maakt, minder werk heeft om de kleppen te openen/sluiten, de tuimelaars te bewegen en bij motoren zonder bovenliggende nokkenas de stoterstangen.

De meeste werkplaatsen boren tegenwoordig daadwerkelijk de binnenkant van de zuiger en verwijderen materiaal zodat ze hetzelfde wegen. Ze beginnen meestal met een paar gram verschil.
 
#6 ·
Ik begrijp het balanceren van een motor, het toevoegen / verwijderen van gewicht van de krukas en al die goede dingen. Als je de post van psguardians opnieuw leest, is dat niet waar hij naar verwijst. En ja, boren wordt vaak gebruikt om de zuigers te balanceren, niet te slijpen. Eigenlijk, wanneer je ze balanceert, balanceer je de complete heen en weer gaande assemblage.... drijfstangen, krukas, zuigers, zelfs ringen worden gematcht. Nog beter om het vliegwiel in de mix te gooien, maar nogmaals, daar verwijst hij niet naar.
Zuigerspeling wordt meestal in de zuiger ingebouwd. Als je bijvoorbeeld een boring van 4.000 had en deze .03 overboorde, heb je nu een boring van 4.030. Als de fabrikant .002 zuigerspeling suggereert, zou de zuiger eigenlijk 4.028 moeten meten, dus als je alle cilinders naar ballen 4.030 boorde, zou je je .002 speling hebben. Terugkomend op de fabricagetoleranties, als één zuiger .0005 te klein zou zijn, zou je één cilinder hebben met .0025 speling.
Niet echt zo'n groot probleem bij de meeste motoren, maar het zou nog steeds wenselijk zijn om die specifieke cilinder .0005 te onderboren en te honen, of 4.0295 om de .002 speling in te stellen.
Iedereen die ik ken (inclusief ik) matcht cilinders met zuigers, ze "slijpen" geen zuiger.
Een paar uitzonderingen. Cat 3208 diesels laten je eigenlijk één cilinder honen voor nog meer speling dan de overige 7 cilinders! Een soort ghetto-aanpak om een zuigerprobleem te verhelpen dat ze in die ene cilinder hadden. Minneapolis Moline zuigers komen op maat. In plaats van dat de zuiger de speling erin heeft ingebouwd, voeg je de speling toe aan de boring. Voorbeeld: als het een 4.750 zuiger was en je ging .03 over, dan hoon je de cilinder tot 4.753, in tegenstelling tot het vorige voorbeeld.
Sorry voor de lange post, het bewerken van motoren is altijd een van mijn interesses geweest. :)
 
#7 ·
Misschien heb ik slecht vertaald wat de winkel me vertelde, het werd me allemaal overhandigd in een beetje een informatiestroom voordat de man voor de dag vertrok. :oops: Ze noemden wel het afstemmen van de zuiger op de cilinder, wat de belangrijkste reden is dat ze op mijn zuigers wachten (kwamen vandaag niet, dus ik hoop het morgen). Ik begreep dat ze de zuigers op elkaar zouden afstemmen in diameter, dit is mijn eerste interactie met een machinefabriek, dus ik zou heel goed verkeerd begrepen kunnen hebben wat 'tegen mij' werd gezegd in plaats van 'aan mij' uitgelegd, wat je zegt klinkt logischer Airhead rider. Ook younggun een zeer goede uitleg van 'balanceren & blueprinting', maar nee, dat wordt om een paar redenen niet gedaan aan deze motor; A- het is duur & ik ben arm, B- de voordelen beginnen zich pas te tonen @ de bovenste 1/3-1/4 van de TAC, C- die voordelen vervagen (in verschillende mate, hoe meer blueprinting er wordt gedaan, hoe langer het effect aanhoudt) toch na 10-20k mijl. Bedankt voor het opletten van de punten 'is de winkel shady' mensen. :D

Dus afgezien van balanceren & blueprinting, heeft iemand een idee voor verbeteringen aan deze motor? De kop wordt de komende week of twee gereviseerd en ik heb ideeën/info nodig voorafgaand aan mijn reis voor onderdelen & werkplaats.

Ik heb gehoord dat mensen afstandhouders plaatsen tussen het gasklephuis en de inlaatspruitstukken voor een boost in koppel op andere rigs, heeft iemand dit geprobeerd op een 4ZE1?

Eventuele 'bolt-on' add-ons of upgrades voor de huidige uitrusting die kunnen worden gedaan?

Bedankt,
~psguardian
 
#8 ·
Voor zover ik weet, is de beste power-upgrade die je op de 2.6L kunt doen, het opnieuw chippen van de ECM. Ik heb gehoord dat Jet Chips in CA het heeft gedaan en dat de vermogenswinst merkbaar groter was. Anders dan dat, zijn de meeste mods op zijn best incrementeel. Je kunt de basisprincipes zoals headers en dergelijke overwegen, maar meestal krijg je daar alleen meer low-end koppel van. IDK echt. Het beste wat je zou kunnen doen (en het klinkt alsof je het doet) is die sukkel opnieuw opbouwen en hem zo goed mogelijk afstellen. Als ze strak lopen, kunnen ze behoorlijk responsief zijn. Oh waarom, oh waarom heeft Isuzu die injectoren zo ingesteld dat ze allemaal tegelijk en niet getimed afvuren? :x
 
#9 ·
Het is ook de moeite waard om de nokkenastiming met een fijne kam te controleren. Er is veel geschreven door Squatch en anderen over het niet als vanzelfsprekend beschouwen van het timingmerk op de harmonische balancer, omdat deze afwijkt. Er is geen beter moment om de nauwkeurige kleptiming vast te stellen dan ten tijde van de revisie.
 
#10 ·
stusvend said:
Voor zover ik weet, is de beste upgrade die je kunt doen aan de 2.6L om de ECM opnieuw te laten chippen. Ik heb gehoord dat Jet Chips in CA dit heeft gedaan en dat de vermogenswinst aanzienlijk groter was. Verder zijn de meeste mods op zijn best incrementeel. Je kunt de basis overwegen, zoals headers en dergelijke, maar meestal krijg je daar alleen meer koppel bij lage toeren van. Ik weet het echt niet. Het beste wat je kunt doen (en het klinkt alsof je het doet) is die dingen opnieuw opbouwen en zo goed mogelijk afstellen. Als ze strak lopen, kunnen ze behoorlijk responsief zijn. Oh waarom, oh waarom heeft Isuzu die injectoren zo ingesteld dat ze allemaal tegelijk en niet getimed afvuren? :x
Voor de trail ben ik echt op zoek naar meer koppel bij lage toeren stusvend, dus dit zijn precies de dingen waar ik naar op zoek ben. :) Bedankt dat je ze hebt genoemd, ik had nog niet eens aan een chip-upgrade gedacht, heb de site Jet Performance Products bekeken (moest liegen en de site vertellen dat ik een 1990 had, want als 1989 wordt gekozen, staat Isuzu niet op de lijst) en besloot ze te bellen (48 uur e-mailreactietijd) over hun 'Import ECU Upgrade Kit Part #: 65001' (momenteel $329,00). Ik stelde ze een paar belangrijke vragen en hier zijn de antwoorden voor iedereen met deze motor;

1. Wat voor koppelwinst kan er worden behaald op een verse motor?
___A. 15 pk & 12 ft/lb.
2. Hoe zit het met een w/delta nokkenas?
___A. Geef ons de specificaties van je nokkenas, dan kunnen we je een schatting geven.
3. Kan de ECM worden geprogrammeerd voor GETIMEDE INJECTIE om te synchroniseren met de inlaatslag van elke cilinder?
___A. Nee, helaas is het enige dat we kunnen aanpassen het brandstof/luchtmengsel (verhoudingen, niet per injector timing) en de elektronische timingvervroeging (indien van toepassing).

Dussss, ik denk dat dit misschien een toevoeging aan het menu is op een later tijdstip.

Airhead rider said:
Ook het vermelden waard is het controleren van de nokkenastiming met een fijntandige kam. Er is veel geschreven door Squatch en anderen over het niet nemen van de timingmarkering op de harmonische balancer als evangelie, omdat deze afwijkend kan zijn. Geen betere tijd om nauwkeurige kleptiming vast te stellen dan ten tijde van de revisie.
Nu, dit is een prima idee Airhead rider, ik zal het forum doorzoeken naar timing van de nokkenas, niet de H.B. en hier een link plaatsen. Dit zou me moeten helpen om het meeste uit mijn nieuwe nokkenas te halen (als ik bij de kop kom lol)
 
#11 ·
Je kunt geen ECM-revisie krijgen voor een 88 Tooper II. Jet Chips zal latere jaren doen, maar niet 1988. Je hoeft de ECM niet opnieuw toe te wijzen, je hoeft alleen de brandstofdruk op te voeren tot 59 psi. In plaats van deze hele revisie te doen, ga je gewoon naar JIS en haal je een gereviseerd shortblock voor $599. Ze doen geweldig werk. Voor minder dan $1.000 kun je een nieuwe motor hebben, boven en onder, klaar voor je prestatie-mods volgens mijn artikel van 20 februari 2010.
 
#12 ·
88trooperII said:
Je kunt geen ECM-redo krijgen voor een 88 Tooper II. Jet Chips zal het voor latere jaren doen, maar niet voor 1988. Je hoeft de ECM niet opnieuw toe te wijzen, je hoeft alleen de brandstofdruk op 59 psi te verhogen. In plaats van deze hele revisie uit te voeren, ga je gewoon naar JIS en haal je een gereviseerd shortblock voor $599. Ze doen geweldig werk. Voor minder dan $1.000 kun je een nieuwe motor hebben, boven en onder, klaar voor je prestatie-mods volgens mijn artikel van 20 februari 2010.
Heb je Jet gebeld? De website komt niet overeen met de interne databases, ik heb gebeld en erop gewezen dat de pre '90 4ze1 hetzelfde is als een post '90 4ze1 (exclusief de 92/93 kopwijzigingen). Ze zeiden ja, dat zien we, het spijt ons dat de website dit niet weergeeft, we zullen de webmensen op de hoogte stellen van de fout. De volledige lijn van 4ze1-motoren wordt ondersteund door het product/de service die in mijn vorige bericht wordt vermeld.
Het verhogen van de brandstofsysteemdruk zou slechts een deel bereiken van wat ik bereik, verhoogde druk zou de brandstofafgifte per puls verhogen, de pk's en misschien het koppel licht verhogen, de MPG verlagen, de ecm zijn eigen brandstof/luchtverhouding opnieuw laten doen vanwege rijkere uitlaatgassen, dit is geweldig voor een 'snelle oplossing' voor je Modding-drang, maar niet dezelfde uiteindelijke winst als wat ik doe, bedankt dat je het hebt gewezen :)
Waar was je met die longblock een maand geleden toen ik dit allemaal begon te plannen?! LoL klinkt als een goede deal. Nou ja, ik ben in Oregon, dus verzending zou de initiële besparingen waarschijnlijk toch hebben gedood. :cry:
~psguardian
 
#13 ·
Ik heb Jet inderdaad gebeld en ze waren er stellig van dat hun chip niet zou werken. Je hebt gelijk dat het simpelweg verhogen van de brandstofdruk niet helpt, maar met de nieuwe kop en de verhoogde compressieverhouding en verminderde luchtbeperking krijg je wat aanvoelt als een winst van 40 pk. Ik kan de banden laten roken met deze opstelling. Het grappige aan het motorblok is dat er een borg van $80 is en het kost hen meer dan dat om mijn oude blok terug te krijgen. Dus stelden ze het gewoon uit om de vrachtwagen ervoor te sturen totdat ze me gewoon de $80 stuurden en me vertelden het blok te slopen.
 
#14 ·
Ik heb Jet inderdaad gebeld en ze waren er stellig van dat hun chip niet zou werken. Je hebt gelijk dat het simpelweg verhogen van de brandstofdruk niet zal helpen, maar met de nieuwe kop en de verhoogde compressieverhouding en verminderde luchtbeperking krijg je wat aanvoelt als een winst van 40 pk. Ik kan de banden laten roken met deze opstelling. Het grappige aan het motorblok is dat er een borg van $80 is en het kost hen meer dan dat om mijn oude blok terug te krijgen. Dus stelden ze het verzenden van de vrachtwagen ervoor gewoon uit totdat ze me gewoon de $80 stuurden en me vertelden het blok te slopen.
 
#15 ·
Dat is vreemd, om er zeker van te zijn dat ik over hetzelfde praat als jij, dit is hun "stuur ons onze ECM & we zullen het opnieuw chippen of opnieuw flashen als de chips zijn gesoldeerd" service, de kosten zijn $329, toch? Ze vertelden me dat '89 gedekt was, ik vraag me af waarom ze nee zouden zeggen tegen '88 :?
 
#17 ·
Ik
88trooperII said:
Yep. Ik belde en smeekte, in de veronderstelling dat dit zou helpen. Ze zeiden beslist nee tegen het upgraden van mijn hersenen. Ze zeiden niet waarom. Nogmaals, je krijgt VEEL meer vermogen door het te doen met de 4ZD1-kop en de verandering van de brandstofdruk, voor ongeveer dezelfde prijs.
Ik vraag me af of de vertegenwoordiger die ik kreeg toen gewoon verkeerd zat... *peinst*Over deze kopwissel, ik verveel me +0,040", dus dat is een compressieverhoging, toch?Kan ik dan nog steeds de 2.3l kop plaatsen met 2.6l distributieset & een 260* nokkenas voor de 2.6l?Zo ja, zou ik dan de brandstofdruk moeten verhogen? Wat zijn de verschillen in standaard vs. high-flow brandstof? Welke pomp zou ik gebruiken? Als je zo bent ingesteld, welke MPG krijg je dan? Welke transmissie / versnellingen / bandenmaat gebruik je?~psguardian
 
#19 ·
Metal88 said:
Als je de compressie verhoogt en de 2.3 kop gebruikt, zou hij dan niet sneller barsten? Het is een aluminium kop, ze zijn niet zo sterk
Bovenop een standaard 2.6L blok zou ik de 2.3L kop een lang en gelukkig leven kunnen zien leiden, de mijne zal helaas 0.040 over geboord worden EN het oppervlak van de kop afgevlakt worden, deze gecombineerd met waarschijnlijk het moeten vlakken van de kop zouden waarschijnlijk resulteren in een kop met een korte levensduur (man, wat zou het een rit worden lol). Ik denk dat ik om te kunnen draaien een 2.6L kop ga gebruiken en proberen een opgewaardeerde nokkenas te krijgen.

88trouperII Ik zou graag nog steeds de specificaties van je aandrijflijn willen hebben ter vergelijking, als je bereid bent te delen :)
 
#20 ·
ONDERDELEN !!!

______________________________________ Christmas Time All Over Again ______________________________________
Image
Image


_____________________________________________ Mmmm Parts _____________________________________________
Image
Image


____De ZUIGERS waar ik al een week op wacht !!!!____
Image


Haastte me naar huis en bracht de zuigers en drijfstanglagers naar de monteur zodat ze konden beginnen met het matchen van de cilinder boring/honen en de drijfstangen voor mij aan de zuigers konden hangen, gooide ook mijn vriespluggen erin! :D Zou de short block tegen vrijdag, maandag als ze deze week nog drukker worden, terug op mijn standaard moeten hebben.

~psguardian
 
#21 ·
Het blok & de krukas zijn terug van de bewerking! Tijd om de kop te bouwen! Tips/trucs voor meer koppel uit de 2.6L? Richtlijnen/trucs voor kleppen of porting waar jullie me naar kunnen verwijzen?
 
#22 ·
Ga niet tot het uiterste om de diameters maximaal af te stemmen op het grootste gat, anders verpest je iets.
 
#23 ·
Goed idee, ik overwoog dit. Omdat ik 0,040" op het blok ben afgedraaid en verveeld en een gefreesde/afgedichte kop heb. Moet ik de koppakking op de kop, het blok trimmen of hem in de cilinder laten hangen?
 
#24 ·
Leveren ze geen oversized koppakking?
 
#25 ·
psguardian said:
.....moet ik de koppakking trimmen op de kop, het blok, of hem in de cilinder laten hangen?

~psguardian
shooter said:
Leveren ze geen oversized koppakking?
Na controle van de koppakking IS deze voor een 0,040" overboring lol. :oops:

Het werd niet vermeld in de lijst met maatspecifieke onderdelen, ze hebben het gewoon automatisch afgestemd op mijn zuiger overboring *whew*

~psguardian
 
#26 ·
Tegenwoordig weet je het nooit. Blij om te zien dat je het hebt gecontroleerd en dat ze je hebben gedekt.