Isuzu SUV Forum banner

2002 Isuzu Trooper LS 4WD - Projekt (wymaga przebudowy AT)

Message
200 views 0 replies 1 participant last post by  KingArthur  
#1 ·
$1,750.00

Check price

Poulsbo, Washington

Isuzu Trooper LS 4WD z 2002 roku - 276 000 mil - Silnik w idealnym stanie - Wymaga naprawy skrzyni biegów - Czysty tytuł w ręku

VIN: JACDJ58X727J07696

Więcej zdjęć z aukcji i film ze startu tutaj, a także plik PDF z CarFax, który pobrałem, gdy kupiłem ciężarówkę: Listing Photos Out - Google Drive

Link do mojej aukcji na FB Marketplace: Log into Facebook

Dostawa dostępna za opłatą (cena paliwa) w rozsądnej odległości od Poulsbo, WA lub Seattle.

Na sprzedaż mój Trooper z 2002 roku. Jest to pojazd z automatyczną skrzynią biegów bez systemu Isuzu TOD. Jest to albo idealny pojazd dla kogoś, kto chce ciężarówkę z jedną wizytą u mechanika (lub projektem DIY), albo potrzebuje części dawcy do swojego Troopera.

Przebieg: Technicznie rzecz biorąc, jest to pojazd z „rzeczywistym nieznanym przebiegiem”. Odczyt licznika kilometrów w zestawie wskaźników ma wiele pikseli, które nie działają, więc trudno jest odczytać dokładny przebieg. Jednak okresowo, gdy przewija się przez pewne cyfry, można je wszystkie odczytać. Obecnie przebieg wynosi 276 000 mil, ale nie wiem, czym jest XXX, ponieważ nie można go dokładnie odczytać. Możesz zobaczyć w albumie ze zdjęciami, do czego się odnoszę.

Mechanika: Mechanicznie, ta ciężarówka jest w niezwykłym stanie, z jednym wyjątkiem. Kiedy ją kupiłem, byłem zdumiony, jak czysty był silnik. Nie wiem, czy w pewnym momencie dostał nowy silnik, czy poprzedni właściciel po prostu zrobił niesamowicie agresywną renowację góry tuż przed sprzedażą, ale wygląda i działa jak prawie nowy. Uruchamia się natychmiast, pracuje na biegu jałowym idealnie, działa mocno, nie spala oleju ani płynu chłodzącego. To szczęśliwy silnik.

Jednak skrzynia biegów to problem. Ten problem uruchamia również kontrolkę silnika. Jeśli poczytasz o tych ciężarówkach, wiesz, że te jednostki 4L30E wymagają okresowych remontów co około 100 000 mil. Ten wymagał remontu, kiedy go kupiłem. Zrobiłem remont DIY, ale najwyraźniej nie zrobiłem tego zbyt dobrze, ponieważ po lecie jazdy znów się poddał. Obecnie pojazd można przemieszczać na 1. lub 2. biegu, ale gdy tylko próbuje wrzucić 3. bieg, wydaje się, że wraca na luz. Jakby zmiana z 2 na 3 bieg po prostu funkcjonalnie dawała 2-N. Możesz więc go przesuwać, przewozić na przyczepie i jeździć nim do około 30 mil na godzinę na ulicy z dźwignią zmiany biegów w pozycji „2”. Dodatkowo nie ma biegu wstecznego, pozornie z tego samego powodu (zepsuł się dokładnie w tym samym czasie). Jeden z pakietów sprzęgła po prostu się nie zazębia. Potrzebuje więc albo remontu skrzyni biegów, albo wymiany skrzyni biegów. To wykonalne zadanie w każdym zwykłym warsztacie i wykonalne zadanie DIY dla kogoś z podnośnikiem, podnośnikiem do skrzyni biegów i 20-50 godzinami wolnego czasu w zależności od umiejętności, doświadczenia i szczęścia. Mam 3 inne samochody projektowe, które wymagają mojej uwagi i nie mam energii, aby poświęcić je pojazdowi, dla którego nie mam żadnych długoterminowych planów.

Moja dyskusja tutaj na Planet Isuzoo, próbująca zdiagnozować ten problem, jest dostępna tutaj, więc możesz uzyskać bardziej szczegółowy opis problemu: https://www.planetisuzoo.com/posts/5588098/

Wygląd zewnętrzny: Ogólny stan tej ciężarówki jest dobry, z pewnymi obszarami rdzy/korozji, które są proporcjonalne do jej wieku i użytkowania. Większość paneli nadwozia jest w dobrym stanie, z pewnymi wżerami na przedniej krawędzi maski. Spód pojazdu wykazuje znaczną ogólną korozję powierzchniową/rdzę, ale nic „rakowego” ani strukturalnego. Najgorsze obszary to wsporniki łączące ramę z przednim i tylnym zderzakiem, ale ta najbardziej agresywna rdza nie rozciąga się na samą ramę.

Wnętrze: Wnętrze jest w dobrym stanie, ale z pewnością widać jego wiek. Wszystko jest czyste, na siedzeniach i innych punktach dotykowych nie ma żadnych paskudnych plam. Obszar podłogi po stronie kierowcy ma pewne plamy z powodu wody, która osadzała się w pewnym momencie, gdy uszczelka przedniej szyby przeciekała. Mata w bagażniku ma stopione miejsce, ponieważ ostatnie 2 stopy wydechu zardzewiały i pękły, więc rura była skierowana bezpośrednio w dół pod spód podłogi. Wydech został od tego czasu naprawiony.

Skontaktuj się z wszelkimi pytaniami! Chciałbym zabrać to coś do nowego domu, albo jako samochód z częściami dla kogoś, kto go potrzebuje, albo jako wystarczająco łatwą ciężarówkę, aby wrócić na drogę.